Website   Help   Zoeken   Gebruikerslijst   Gebruikersgroepen   Registreer   Profiel   Privéberichten   Inloggen 

Home 'forum DZM' Volg ons via Facebook Volg ons via Twitter
Berlare : Schieve Villa - 03/09/17

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    De Zwette Maanen forum index -> Toertochten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fieldbiker

BerichtGeplaatst: za 02 sep, 2017 12:24    Onderwerp: Berlare : Schieve Villa - 03/09/17 Reageer met quote

Ik zou morgen naar Berlare trekken voor de 70 km versie van de Schieve Villa. Altijd een mooie rit en goed berijdbaar.

Ik ga het op mijn gemak doen, doel is vooral de afstand uitrijden zonder dat ik compleet sjokko ben.

Info :

Start: 8.00-11.00
Afstanden : 30 - 50 - 70 km

Zijn er nog Zwette Maanen die meerijden ?

Field
Jempi

BerichtGeplaatst: za 02 sep, 2017 13:34    Onderwerp: Reageer met quote

ikke niet ik ga eens in Sombeke rijden Wink
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Fieldbiker

BerichtGeplaatst: zo 03 sep, 2017 14:59    Onderwerp: Reageer met quote

Vanmprgen afgezakt naar de TT van de Chirojongens van de Skieve Villa. Ingetekend voor de 70 km (de eerste keer) en rond 20 na negen vertrokken. Geen andere zwette maanen gezien. De zanddreven en -paadjes zijn ons wel gekend, maar het vlot rijden èn het hemelse bikeweer zorgden voor veel leute. De natuur staat prachtig groen en de streek rond Berlare heeft veel groen te bieden. De eerste bevoorrading op 17,5 km was er heel snel. Hier en daar een nieuw padje (of de vorige padjes tegen wijzerszin in gereden), het blijft toch genieten. Na 44 km en een bollesjik de tweede bevoorrading met de tweede splitsing voor de 70 km. Heb de indruk dat de grootste hoop koos voor de 50 km. Hier leidt de lus richting Wetteren, om dan af tre draaien naar Kalken. Ik had gehoopt op een doortocht van de Kalkense Meersen, maar ik was eraan voor de moeite. Wat een inspiratieloos stuk hebben ze hier aangebreid : de dijken op en afrijden, veel beton en asfalt rond Wetteren, dit is géén leuk stuk. Na Kalken duiken we terug de velden wat in. Heb me ondertussen aangesloten bij een eenzaam groepje bikers van 3 en we rijden vlotjes rond de 25 km/h in het veld. Beentjes zitten nog goed. Aan de Nieuwdonk weet je dat het laatste schot asfalt eraan komt, met de obligate proefstand aan het meer (die ik nu wijselijk liet liggen) en dan afgedraaid naar de start.
Statistieken :

Afstand : 70,4 km
Avs : 21,6
Ahr : 154
Verbruik : 3409 kcal

Field
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    De Zwette Maanen forum index -> Toertochten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: